SUFLETUL pe o CRUCE intre doua ARIPI…

Miercuri 14 Aprilie 2010

Ora 15:22:16 AM GMT

SUFLETUL pe o CRUCE intre doua ARIPI…

Aseara mi-am surprins sufletul rastignit pe o cruce intre doua aripi…Am crestut in trepte de cite zece ani… Toate generatiile aproape mie, sint construite in trepte de carne vie exact in dimensiunea de zece ani fiecare… Si cei dinaintea mea…si cei din urma mea biologica…

Totul in jurul meu pare crescut intr-o devalmasie fara cap si fara coada… Totul in jurul meu, pare sa se fi uscat inainte de vreme, parka dintr-o ambitie prosteasca fara precedent… Chiar si credinta intr-o lume mai buna si ma asezata pe fundatii morale nu-mi mai creaza nici o stare de echilibru atit de necesar, atit de dorit, atit de visat, atit de conservat… Starea mea in general, este proasta. Lipsa oricarei perspective ma spala pe dinauntru in valuri sarate, mari si neprietenoase…

Mi-e sufletul rastignit pe o cruce intre doua aripi care nu mai filfiie, care nu se mai zbat, care nu ma mai sustin… Ma strecor in uriasa coloana de suflete rastignite care urca, impotriva vointei lor, Golgota noastra cea de toate zilele… Golgota noastra neinteleasa… Golgota noastra nepaminteana… Golgota noastra stinsa de plinsete intunecate…

Aseara mi-am surprins sufletul rastignit pe o cruce intre doua aripi…Am crestut in trepte de cite zece ani… Toate generatiile aproape mie, sint construite in trepte de carne vie exact in dimensiunea de zece ani fiecare… Si cei dinaintea mea…si cei din urma mea biologica…

Ma uit si nu inteleg; Ce cauta Sufletul meu, rastignit pe o Cruce intre doua ARIPI care cindva mi-au apartinut??…